Гейміфікація: онлайн-ігри для навчання

Наукова бібліотека КНУКіМ > Новини > Гейміфікація: онлайн-ігри для навчання

Наукова бібліотека Університету культури влаштувала для студентської молоді другі інформаційні ігри, в рамках яких відбулись тематичні брейн-ринг, web-квести і web-вікторини.

Модератором гри була завідувач сектором методичної роботи науково-методичного відділу бібліотеки Олена Скаченко, яка зазначила, що у концепції заходу закладена гейміфікація, тобто використання ігрових практик і механізмів у неігровому контексті для активації та заохочення учасників.

Цього разу в інтелектуальних змаганнях брали участь студенти першого та другого курсів Факультету готельно-ресторанного і туристичного бізнесу – команди «Фараони» та «Амазонки». А оцінювало їх професійне висококваліфіковане і, звичайно ж, справедливе журі.

На першому етапі гравці повинні були скласти пазл відомої туристичної пам’ятки в режимі он-лайн, озвучити її повну назву та країну чи місто, в якій вона знаходиться. Далі було завдання на спритність і обізнаність у географії: учасникам потрібно було написати якомога більше назв міст світу на певну букву за 120 секунд.

Наступний конкурс полягав у тому, щоб завдяки комп’ютерній програмі знайти відповідність назви з фотографією визначної історичної споруди чи місцевості. Потім команди отримали аркуші паперу, на яких серед хаотично розміщених літер треба було віднайти зашифровані слова. Далі завдання ускладнювались: слід було ідентифікувати місто за фактами про нього, використавши якомога меншу кількість підказок.

Кінцевим етапом наукового блоку були web-вікторини та web-квести на знання світової географії. А ось у фінальному змаганні учасники проявляли фантазію, творче мислення й уміння висловлювати свої думки в письменницькій формі. Один гравець від кожної команди презентував роздуми на тему «Значення бібліотеки в житті людини» в різних літературних жанрах.

Після тривалих обговорень і підбиття підсумків оголосили переможців. Ними стала дружня та ерудована команда студенток – «Амазонки».

Варто зазначити, що студентам сподобався такий інтерактивний формат повторення вивченого матеріалу та здобуття нових знань. А конкуренція та жага до перемоги тільки підігрівала зацікавленість і стимулювала проявляти активність.

Схожі публікації