Кабінет користувача і налаштування віддаленого доступу до Scopus з використанням доменного імені установи

  1. Зайдіть на платформу Scopus за посиланням https://www.scopus.com і натисніть «Увійти» (Sign In)
  1. Натисніть на кнопку «Увійти через ваш заклад» (Sign in via your institution)
  1. У поле «Institutional email or name of institution» введіть вашу електронну адресу в домені КНУКіМ (@knukim.edu.ua) і натисніть кнопку «Продовжити» (Continue)
  1. Далі Вам запропонують зайти на корпоративну поштову скриньку та перевірити наявність листа від компанії Elsevier

Порада

Якщо у вашій поштовій скриньці ви не побачили листа у «Вхідних», перевірте теку «Спам».

  1. У цьому листі Ви отримаєте посилання для активації і отримання корпоративного віддаленого доступу. Натисніть на кнопку «Отримати доступ» (Get access) або на посилання, що знаходиться нижче.
  1. Якщо ви реєструєтесь вперше, то введіть своє ім’я (Given name), прізвище (Family name), пароль (Password) і натисніть «Зареєструватися» (Register).

Порада

Пароль має складатися мінімум з 8 символів, а також містити в собі як великі, так і маленькі літери і хоча б один спецсимвол.

  1. Після відкриття у вікні браузера нової вкладки з інтерфейсом Scopus https://www.scopus.com, розпочніть роботу з платформою.
  1. Натиснувши у правому верхньому куті на іконку Вашого профілю Ви можете змінити та доповнити інформацію про себе, та налаштувати необхідні інструменти платформи.