Останнє десятиліття ХХІ століття характеризується посиленою увагою бібліотечних фахівців до проблем маркетингу та функціонування бібліотек в новому соціокультурному, ринковому середовищі, ефективної організації реклами, що сприяє досягненню повного і своєчасного задоволення соціально значущих інтелектуально-інформаційних потреб.
Українська бібліотечна асоціація спільно з Goethe-Institut в Україні 25 травня 2018 р. провела семінар для членів УБА та бібліотечних працівників на тему «Сучасні інструменти бібліотечної реклами і маркетингу».
В семінарі від Наукової бібліотеки КНУКіМ взяли участь Олена Омельяненко-Набіуліна (провідний бібліотекар інформаційно-бібліографічного відділу), Олена Вапельник (провідний бібліограф інформаційно-бібліографічного відділу) та Лілія Борисенко ( бібліограф ІІ кат. відділу обслуговування користувачів)
Перед слухачами з методично-практичними рекомендаціями виступила лектор семінару Бояринова Оксана, PR-менеджер виконавчого офісу УБА, голова Молодіжної секції УБА.
Як змінити суспільний стереотип щодо бібліотеки як консервативної установи, привабити читача і втримати його? Для чого бібліотекам потрібна маркетингова діяльність? Які види бібліотечного маркетингу, стратегії маркетингової діяльності обрати? Які основні етапи роботи над маркетинговою концепцією? Чи доцільно витрачати кошти на рекламу? Як стати незамінними? Всі ці питання, що потребують першочергового вирішення та пильної уваги бібліотечних працівників, і розглядалися на семінарі.
Після семінару колеги ще довго спілкувалися в неформальному режимі, обговорюючи проблеми й виклики, які постають перед сучасними бібліотекарями, ділилися досвідом впровадження інноваційних форм в діяльності бібліотек. Зрештою, саме таке спілкування збагачує професіоналів своєї справи новими ідеями. А це і є надзавданням подібних навчань.
По завершенні семінару співробітники наукової бібліотеки КНУКіМ отримали сертифікати
В рамках семінару гостей Goethe-Institutу в Україні було запрошено на екскурсію оновленою бібліотекою.